Reklamace

Jak podstupovat v případě reklamace

Zboží pečlivě zabalte a zašlete na adresu naší firmy buď doporučeně nebo jako cenné psaní. NEPOSÍLEJTE zboží na dobírku! Taková zásilka nebude převzata. Doporučujeme zboží pojistit na částku odpovídající ceně zboží. Ke zboží přiložte pořizovací doklad a průvodní dopis s informací o závadě či jiném požadavku.

V případě že požadujete vrácení poštovného za zaslání reklamace je potřeba, písemně zažádat a zaslat podací lístek s jasně viditelným uhrazeným poštovním.(Stačí kopie podacího lístku na mail).

To to poštovné vám bude vráceno , jen v případě oprávněné reklamace.

Nezapomeňte přiložit popis toho co od nás požadujete/Fakturu(Stačí kopie)

Nezapomeňte přiložit-Záruční list

Zasílejte na adresu:

Jaroslav Nešleha
Ivana Olbrachta 63
Kladno 272 01

Formulář ke stažení Reklamace